Geografilærerforeningen for Gymnasiet og HF
  https://geografilaererforeningen.dk/   geografi@sekr.dk

Indmeldelse i Geografilærerforeningen for Gymnasiet og HF

Hvorfor være medlem?
– Foreningen for geografilærere i gymnasieskolen – drevet af frivillige.
– Foreningen er den primære arrangør af efteruddannelse til geografilærere.
– Foreningen arbejder politisk for geografifagenes fremme gennem tæt kontakt til fagkonsulent og uddannelsesordførere.
– Få medlemsbladet GeoNyt med relevante artikler, temaer og øvelser.
– Vedligeholdelse af materialebank m.m. her på siden.

Medlemskab af Geografilærerforeningen koster 400 kr årligt. Når du har udfyldt indmeldelsesblanketten, modtager du en faktura pr. email. Herefter kan du tilmelde PBS, se nederst på siden

Ved indmeldelse får du desuden tilsendt MiMas udgivelse fra 2020 “Mineralske råstoffer, bæredygtighed og innovation”, som geografilærerforeningen har fået trykt til sine medlemmer.

Hvad bruger foreningen pengene til?

Foreningens indtægter anvendes hovedsageligt til udgivelse af medlemsbladet GeoNyt samt foreningens projekter og trykning af materiale i den forbindelse. Årsregnskab godkendes på den årlige generalforsamling og trykkes i GeoNyt.

LINK: Læs mere på geografilærerforeningen.dk

Fortsæt