Dansk Fysisk Selskab
  www.danskfysiskselskab.dk   mail@danskfysiskselskab.dk

Indmeldelse i Dansk Fysisk Selskab

Hvis du ønsker at blive medlem, bedes du udfylde og indsende ansøgningsskemaet.

Dansk Fysisk Selskab er stolt medlem af European Physical Society, og vi opfordrer alle medlemmer til også at overveje at blive medlem af EPS. Som medlem af Det Danske Fysiske Selskab modtager du vores medlemsblad, KVANT, samt magasinet Europhysics News med posten. Når du bliver medlem, vil du modtage en login til din egen profil. Her kan du ændre din postadresse, hvis nødvendigt.

Medlemsprisen for ordinære medlemmer er 400,- dkkr årligt Medlemsprisen for studerende inkl. ph.d studerende er 150,- dkkr årligt Medlemsprisen for pensionister er 150,- dkkr årligt. Kontingentet vil blive opkrævet første gang ved indmeldelse og følger derefter kalenderåret. --------------------- If you wish to become a member please complete and submit the application form.

The Danish Physical Society is a proud member of the European Physical Society, and we encourage all members to consider joining EPS as well. As a member of Danish Physical society you recieve our membership magazine, KVANT, as well as the magazine Europhysics News by mail. When you become a member, you will receive a login to your own profile. Here you can change your postal address if needed.

The membership fees are as follows: Ordinary members: 400 DKK annually Student members, including Ph.D. students: 150 DKK annually Pensioners: 150 DKK annually

The membership fee will be charged upon enrollment for the first time and then follows the calendar year.

Fortsæt