Landsforeningen Natur & Ungdom
  www.nogu.dk   nogu@nogu.dk   31205600

Indmeldelse i Landsforeningen Natur & Ungdom

Velkommen til Landsforeningen Natur & Ungdoms medlemssystem: foreningsadministration.dk

Indmeldelse:

I næste trin skal du udfylde navn, adresse, fødselsdato mv., samt vælge medlemstype.

Vælg ”enkeltmedlem” hvis du ønsker at indmelde dig selv eller dit barn*

Vælg ”Familie”, hvis du vil indmelde flere fra din familie på en gang. I begge tilfælde koster det 100** kr. pr. person og alle skal oprettes med alle oplysninger.

Når dine informationer er indtastet, åbner et nyt vindue, hvor du kan betale med kort eller mobilpay via QuickPay.

Et medlemskab gælder i det kalenderår det er købt (medlemskaber købt i december 2023 gælder hele 2024). Efterfølgende opkræves kontingent via faktura i januar/februar årligt. Det er muligt at tilmelde PBS.

Administration af medlemskab:

Til medlemsadministration bruger vi platformen foreningensadmininstration.dk som du er kommet til. Når du har gennemført indmeldelsen får samtidig en velkomstmail fra systemet med loginoplysninger, som du skal bruge, hvis du senere skal ind på systemet, for at rette oplysninger som adresse, mail, telefon osv.

Dine oplysninger skal holdes opdateret. Det er via disse, at du eller dit barn får kontingentopkrævning, nyhedsbreve, nyt fra din lokalafdeling og andet.

Medlemskabet er gyldigt, når din betaling er registreret - du får herefter en velkomstmail fra sekretariatet.

Find mere information:

Se yderligere på nogu.dk og find vores vedtægter, hvor du kan se dine medlemsrettigheder her.

Spørgsmål vedrørende medlemskab eller andet kan sendes til nogu@nogu.dk og du er også velkommen til at ringe 31205600.

Venlig hilsen

Natur & Ungdom

*for alle under 30 år gælder det, at man må indmelde sig selv eller blive indmeldt af forældre, stedforældre eller værge.

**medlemskab af N&U Mossø Kano og Kajaklaug koster 500 kr.

Fortsæt