Naturvejledning Danmark
  https://naturvejledningdanmark.dk   naturvejlederdk@sekr.dk   32248480

Indmeldelse i Naturvejledning Danmark

På næste side vil du blive bedt om at indtaste dine informationer. Medlemskabet af Naturvejledning Danmark er personligt, derfor bedes du indtaste dine private oplysninger. Det vil senere være muligt at indtaste din arbejdsplads' informationer (Virksomhedsdata), hvis det er dem der skal betale. Dertil skal du vælge en "gruppe" som er vores regionale og faglige netværk (læs mere nedenfor).

Husk at vælge det korrekte medlemskab.

A-medlem = Hovedmedlem
Får fordelene beskrevet i fanen Medlemsfordele.
(Pris: 750 kr.)

AS = A-medlem, som er gået på pension (altså KUN for pensionister)
Får fordelene beskrevet i fanen Medlemsfordele.
(Pris: 375 kr.)

Grupper/netværk

På næste side skal du i forbindelse med indmeldingen vælge en gruppe. Med gruppe henvises der til vores faglige og regionale netværk. I første omgang kan du kun vælge en gruppe, men når du modtager dit login, så kan du tilmelde dig alle de netværks du har lyst til. Før du vælger kan du læse mere om vores netværk her.

Fortsæt